I LOVE YOU









HILANG ??
Tuesday 13 December 2011 | Tuesday, December 13, 2011 | 0 comments

Assalamualaikum . hai ! hehe . korang nak thu x ? aku gram gilew ngn adik dua org nieyhh ,
kalau aku terpeleng sorng-II nieyhh bgos ! haiishh . urm , balik pade tilte kite pde hari nieyh ialah 
hilang. hehe , ap yg hilang ? urm , ni yg aku nk story kat korang , selimut kesayangan aku hilang
larhh , mcm mne eak ? aku boleh tdo kalau ade bnde toe , haiishh . bole je aku tdo . tpi lmbt sikit larhh .
haiishh , ee ,, aku crik bkan main crik gile-II thu x . heheh ;D huhuu . korang ,, tolong lah crik aku punye
selimut babyy yayang akuh toe ,, korang kan baik . korang nak nengok x gmbr yg hampir ,, HAMPIR .
x same pon . urm . sorry lah ,, aku crik rupenyer x de lah kawan ! urm , aku sebenaryer teringin .
bkan teringin , tapi nak SANGAT jadi artis , time aku bkk fb je . ramai yg chat sane chat sini .
pastoe , ramai peminat. urmm .. tpi  , aku seorng yg PEMALU ! haiish ,, ap lah kalau kite dpt kalau
kite nieyh seorang yg PEMALU ? haha , aku pon x thu . aku rse kalau malu toe biaselah kan. 
kan ? kn ? haha ,, aku dh lme x update blog nieyh , dh berabok dh . hehehe .. aku dh try tok cntik kan
blog aku nieyh , tpyy , apakan daya ,, still mcm ni je . boring akuh ! haha , nengok post je , lagu sme
shout yg sme , org yg follow pon yg same , haha , nek fedap aku , huuhu . urm . post aku kali nieyh
sikit jelah kot . malas lah nak type bnyak-II , kalau aku bosan ,, nnti aku update blikk wokeyhh ,,
urm  ,,k lahh ,, dh mlm nieyhh . papai ! :)
















Labels:





/