I LOVE YOU









Budak Korea ... ??
Tuesday, 6 December 2011 | Tuesday, December 06, 2011 | 0 comments

Assalamualaikum . Hihihihi :) Budak Korea ?? Hahahah , lawaklahh .
Okeyyhh , skrang nieyyhh aku nak cite psal budak korea okeyyhh ? hehehe :)
Budak korea nieyyhh , xdelah korea mne ponn , aku x thu nme dye pon... sbb toe larhh
aku panggil dy budak korea ,, tapi ,, bagi aku ,, dy ensem mcm korea ,, bibir dye merah ..
rambot dy , boleh larhh , hahaha :) kate kawan aku ,, budak korea toe , x hensem !
Hahahaha , Yelah ,, hahaha , nnti aku dh x jumpe bdak korea toe agy , sedih ? boleh larhh
 Hahaha ! gedik larhh aku mase toe , (thupon) hihihi, korang nak thu x ? x nak thu dahh ,,
x yah bce entri aku nieyyhh  , wokeyyhh ,, smbong blikk, korang nak thux mse toe , ary 
kedua terkakhir ke atau last skolah gitu larhh kan ,, haha , :P Aku ngn kengkawan aku jge dk
drjh satu .sebenarnyer cikgu soe kawan aku yg jage ,, tapi ,, kiteorg kan bff ,, mne leyh berpisah .
haha , pastoe , kiteorg pon pergilarhh jage , aku blom msuk klas toe lagi kengkawan aku ckap

KENGKAWAN : Weyh , budak korea , budak korea ade kt dlam .. !
AKU ^^ : Ehh ! Ap seyh ,, xnak masuk larhh , (gedikxakuh) haha :)
KENGKAWAN : Takpe kau ,, jom r msukk , ko buat mcma tak thu larhh ,
AKU ^^ : Tak nak larhh , bengang r doe ,,
KENGKAWAN : ko kalau x nak msuk biar kite org yg msuk , ko tunggu sorang-2 .
AKU ^^ :Okeyyhh-2 aku msuk ..tapii , korang jgan tarik-2 akuhh ,
KENGKAWAN : wokeyyhh , cepattlarhh ,
AKU ^^ : Yee , Masuk larhh dulu ..


Hahaha , Gedik xakuh ? gedik ann  .. aku pon rse eee jerk ,,
 haha ,pastoe , time aku dh msukk kelas dk nieyhhh , aku diam jekkk ,
bdak-2 nieyyhh bising aku buat x thu jekk , aku kate kat kawan aku


AKU ^^ : Weyyhh , kalau x de budak korea toe , dh lame dhh aku soe bdak-2 niyyhh diam
KAWAN AKUH : Hahahaha :) 

Haha , Gedik lagii , haha , yg TERgedik blom lagi , jap agy .. haha , ap seyhh..
Hihihi , pastoe , aku dh lame dkat dlm kelas toe jage bdak-2 neiyyhhh , aku dok luar
ngn kawan akuh , pastoe  ,aku mulallah gedikk ,,


AKU ^^ : Aduuhh , mne DYE nieyyhh , Haha :)
KAWAN AKUH : a'aduh dye niyhh , time ade DYE tnye mne bdak korea ,time ade  bdak korea ko tnye  mne DYE .
AKu ^^ : Hihihihi .


Hihihi , Gedik x,, arrgghh ! stop larhh , haha , geli pulak akuhhh , wokeyyhh , nieyyhh
dh nak last , mase toe , dh nak balik ,, kite soe bdak-2 nieyhh bce doa balikk , 
pastoe , bdak korea toe soe berator ,, bdk-2 nieyhh beratu larhh , pastoe  ,, bdak korea toe
soe bace doa , kengkawan akuh sume ckap , aku sorang je x cakap ,, kengkawan aku 
ckap ,, EH ! dah bace doa larhh , pastoe , aku ngn kengkawan aku ketwe ,
Hihihi , jahat x ?? heheeh , pastoe ,, budak-2 nieyyhh balik larhh , same larhh dgan kiteorg ,,,
Hahaha , sian dk korea toe kene ketwe dgan kite org ,, bengang kot dye ! Mne x bengang ,
Lagiponn , mase aku jge klas toe , dye sorang je lelaki , Hahaha . Ap seyhhh , 
k , larhh  ,,, smpai situ je kot cite nyer , Skrang aku dh terse gedik gileew ! Haha 
Ok ,, babai :) 



Labels:





/