I LOVE YOU









Kisah kawan yang tidak terlalu rapat .. tapi .. kami kawan =='
Friday, 28 October 2011 | Friday, October 28, 2011 | 0 comments

Assalamualaikum semua . Sehat ? hehe . sje je tnye .
kalo yg sakit tOe , cpt2 lah makan ubat , nnti kan makin trOk mcm mne ?
spe yg ssh ? aku ? haha . aku x bersalah dlm hal ni ok !
Aku ade cite sorang dak perempuan nih ,
die ni x rapat sgat lah ngn kite org ,
sbb dy ade kawan2 dy sendiri , urm .. aku pOn x thu r, nape aku x ske
ngn sorang dax perempuan tOe ! Bukan aku benci dy . Bukan aku x nak kawan ngn
dy , tapi ,, aku rase sakit hati bile mule2 lagi dy dh cri pasal ngn geng
kite org , tahu2 je lah , geng kite org mcm mne , nuckal2 sikit .
pastu dy , tOe ske mngadu . aku xske kalo perempuan ske
mngadu . sbb BAJET dy tOe bagOs sgt . Mcm 
nnti kalO aku g thu cikgu , aku nnti jdi ank murid cikgu yg
FAMILIAR konon nyer . Pliss r  . aku x ske thu x !
Bukan aku nak kutOk2 dy , tapi , aku just x ske ngn perangai dy tOe ,
yg BAJET bagOs ! Aku tahu . ramai dax lain x ske nun dy ,
sbb perangai dy atau lain2 .. kite org malas je ann nak
layan peragai dy yg ... dh lame kite org cukup sbar .
To someone : Pliss weyh , tkor peragai ko tOe !
kite orang dh lame dh sbar ngn ko !
kite org baik je ngn ko . ambil berat pasal ko,
tapi , aku x thu lah ann . Hurrmm . Sorry r kalo aku terlepas tulis pape 
pasal ko . aku mintak maaff , kali ni ,aku harap lepas ko bce . ko berubah
dn kite boleh jdi kawan mcm gmbr dkt bawah nih  ....







Labels:





/