I LOVE YOU









Kisah GUEST yg pengecot ! :P
Saturday, 5 November 2011 | Saturday, November 05, 2011 | 0 comments

Assalamualaikum .Hai . Urmm ! Geram nih . Hehehe. nax thu np aku marah ?
aku marah sbb ade bdax sorang ni cri pasal ngn blog kiteOLANG pulax .
Haiissshh . Nax gdo ckap je . kite org steady je. x kesah pon ! Hurmm . trus trg je k ..
kalo org tuh bace , lagi bgos ! Hahaha (jahat nyer aku ) . Hurmm . kalo bce ,hope ko dpt
jumpe kite org . selesaikan masalah ni . aku pon x nak lah gdo dkt blog . buat menyemak je . Hehehe
sorry ea :)) . Ni kisah blog kite org . iaitu "Blog Kerjaya Pada Masa Hadapan Nanti :))" .
Tuh blog yg Cikgu Zaidah suruh buat untuk kerjaya yg patot dn msukan kt dlm blog tersebut .
Pastu , kat situ ..kite org ade letak shoutmix chat widget kan . Ala . Borak2 tuh .
dekat sini blog aku pon ade gax :)) . Urm. bermulalaah kisahnye di shoutmix tersebut .
Ade sorang dax ni . x thu lah spe . pastu dy x letak name dy tau .. tapi .. dy letak nama 
GUEST . Nampak sgt lah kan dy toe pengecot ! pastu , dy tulis kt situ cmni " Hak Aaalaah ! 
nak belagak pulak !!! " . Urmm . Pastu , kiteorg balas cmni plak " Guest : belagak ke
jeles ? " Amikkau ! Hahaha . pastu tros x balas . aku rse lah kan .Mesti dye tuh
budak sekolah kiteorg jugak . Dan same bye ngn kiteorg . kalo x ? knpe
dy nak ckap kite org mcm toe ? kite org x de pon ckap dkt blog org lain yg nnthh pape .
Malah , kite org siap vote rakan2 yg lain . kite org x de lah busuk hati mcm tuh !
Hurmm . Lagipon .. ape yg x puas hati lagi ? semua blog Cikgu Zaidah kate
Nice , Cntik , Teruskan lagi . pape je lah ... asl x puas hati lagi ? aku thu lah kan . blog
dy tuh cntik .. agknyer dy x nak blog org lain lebih cntik drpade blog dye. hurmm .ylah kawan
...aku paham ! Blog kite org x de lah cntik mane pon ! yg ko nak tulis mcm tuh
nape ? menyusahkan ke ? Haisshh . Lain kali , tulis nama sndiri . x pyh lah nak sorokkan nama
ko atau team ko yg cntik sgt tuh . kite org biase2 je . dy tu je hah .. TERLEBIH dos . haha .
Sorry k dear . Aku pon  x thu lah kan . dy tuh laki or perempuan . Harap paham lahkan
semua blog Cikgu Zaidah adil . x de lah .ckap dkt blog . yg bukan2 mcm blog ni x cntik lah
ape lah . Haisshh . Manusia zaman skunk mmg kan . pelik2 . Aku harap ko x buat mcm 
tuh lagi k . Kite org x ske lah . Kalo ade org sebataj2 nih . PALING x ske .
kalo nak gdo . .. FACE to FACE sini ye . jgn lah nak shout bnde yg bukan2 dkt 
blog kite org . Hurmm . korang nak bukti yg kukuh ? ok . boleh je . jap ea .
Hah ! Ni link blog kerjaya kite org .. Jgn lupe Follow tau . Leave a comment 
n shout slpas dh bce . Ingat ! jgn shout yg bukan2 tau . kite org x ske . hurmm . nih link  yewp 
http://stylishfrenz-sff99.blogspot.com/ jgn lupe k ! Babai . Salam ...:))

Labels:





/