I LOVE YOU









Sedih Lagi !
Monday, 5 December 2011 | Monday, December 05, 2011 | 0 comments

Assalamuaikum . Hai ! Aku rase minggu nieyh minggu sedih kot !
nengok je blog aku modd sediyyh . Hehe , xde mood . rindu dkat kengkawan aku ,
someone , kakak angkt akuh , dgan korang . Hehe , Urm ... korang nengok tak cite
Nur Ain dkt tv3 hari sabtu 5 .12 ? Nengok x ? Hehe . Muke Ain toe mcam mke
bdak gurl toe bile bsar . Haha , ap seyh ! tapyy , urmm . sikit larhh . x thu lah bgi
korang mcm mne pulk an .  tapi , aku mmg jeles gile-2 kat dye . Mase toe dy update
status mcm nieyyh . Siap sedialah untuk tulis novel . mcam mne nnth ayt dea . Aku pon 
lupa . Hehe , sowy meyh .. Isshh , sian gurl toe , aku asyik marah-2 kat dye , aku nieyyhh 
mmg larhh . selalu melebih . aku pon x thu . Hehehe Ape seyh ! arrghh . Kantoi
Sudaahh pasal DYE . Haiissh , hahaha , x pe lah . ape gne blog kalau x cerite kat blog nieyyh .
Hehe , Huurmm , aku dengar lagu Ashiteru jee aku teringat kat kengkawan akuh . Isshh .
Nnntthhlaah , aku leyh ke begaul dgn kawan baru tnpa kawan aku yg sgat aku syg .
Huurrmm , Aku nak sgat ngn dyorg , nnti aku nak cite ngn spe agy pasal  DYE ?
Huurmmm . Sangat menyusahkan . takkan aku nak cite pasal DYE dkat kawan aku 
yg baru ? Aku tak nak ! Nnti dyorg pecah rahsia . Oh No ! (gedik nye akuh ) . Mcam mne
nieyyhh korang ? aku nak bersame tapyy , hurmm . x pe lah . Eh ! tanak-2 ! Hurmm . 
Mungkin , InsyaAllah aku ade kawan yg baik , yg sporting mcam kengkawan akuh dn
x sosial . Mudah-mudahan . Aminn ! Hehe . :) Doakan Wokeeyyh . Thank Babyy !
 ♥ sikit , Hehe . :)

Labels:





/