I LOVE YOU









Promote ;D
Friday, 11 May 2012 | Friday, May 11, 2012 | 0 comments



oitt . hohoho . nnth knpe setiap ary jumaat je aku eppy yg lain mcm . ermm , pelik doe . huhuhu . hah , actually aku nak promote satu cite kat korang ni . hehehe . cerite ni




FRIDAY I'M IN LOVE . hohoho . sweet doe cite tuu . nengok lhaa . cite ni pon kawan aku tolong promote kan kat aku . haha , kalau ta bkan aku thu pon . cite ni setiap ary khamis kol 8.3o mlm kat tv9 . hehe , series sweet . cite dyea , setiap ary jumaat je mesti dyea jatuh cinte , n setiap ary khamis bile dyea nak ckap dkt pompan tu na jdikan pompan tu gf dyea je mesti heartbroken . hoho , alahh , aku cite ta best . korang g lhaa nengok sndri .  sweet coz ade AIMAN HAKIM RIDZA . ohh . ensem  gile dyea :D hohoho ~ erm , aku nak cite sikit je pasal skolhaa . hohoho ~ dah mule dahh :D tdi , kiteorg ade gotong royong bersihkan surau sekolhaa . dk klas aku jee . pastu , kite org kan suke brgurau . dh gurau-II ade plakk someone pompan ni ta puas aty . hoho . aku rse rmai dk ta ske ngn dyeaa . hah , pastu .. debat lhaa kjaap si boncet dgan pompan tu . pastu , ade kawan aku sorang ni back up boncet . hoho . mne ta bngang ann pompan tu . ta de spe back up dyea . hohoho . yg aku dok tercengang nengok dyeorng berdebat . hoho . pastu mse nak balek , aku dgan kawan aku ain bru lpas beli air . pastu pompan tu tego kiteorg , aku ketawe ta henti-II dgan kawan aku . mcm ta de  pape lak yg berlaku dkt  surau tadii . haha . ap seyh ~ aku dh mule merepek . k , baiii thankss reading :D




/