I LOVE YOU









Jeles ;D
Sunday 6 May 2012 | Sunday, May 06, 2012 | 0 comments






Haii readers ! haha .  series ! aku malas gile nak update blog  . haha . pemalas gile kan pompan ni -,- hehe :D . okayy-II , kite tros kpde cite kite hari ni kayy yg berkenaan ttg jeles . hoho . aku rse normal kot lau seseorang perempuan jeles dkt someone lelaki rite ? hohoho . mcm korang ta pnah jeles pulok . itu korang , ni aku . hohoho . lau aku dh jeles jgn ckp lhaa ann . mesti diluar imagination korang . hohoho . mcm mne toe ? mcm toe lhaa ~ hohoho . actually , aku bukan tgh jeles . p , tgh grm tmbh mengedik dgn pakwe aku . hohoho . aku tunggu dyea online . p , dyea ta online . grr . haha . gedikkan aku ? hohoho . d sbbkan dyea ta online je kott's aku dh gram kat dyea . hohoho . aku rase mcm ta best lau 1 hari aku ta chat ngn dyeaa . even , bende yg aku chat gn dyea ayt yg berulang , aku still nak chat ngn dyea tiap-II ary . hohoho . rase tenang je . hoho . p , ta tahu lhaa lau pakwe aku yg sengal toe rse mcm toe gk kan . hoho . sedap-II je aku panggil pakwe aku sengal kan  . hehe . toe lhaa ! spe soe ta online ? ggrr ! penat thu ta aku tunggu kaw online . hohoho . sorry awokk ;D melebih sudahh . okayy lha awokk . sudahh cukupp sudaahh sye cite pasal awokk . ta leh cite lebih-II . nnti ade orng ta puas aty lak . hohoho . biase lhaa manusia rite . papaii u all :D thankss reading :D

 












/