I LOVE YOU









Menyesal ta sudahh -,-
Saturday 10 March 2012 | Saturday, March 10, 2012 | 0 comments

 


Oiitt , hehe . zara tgh mnyesal ta sudahh dgan someone ni . heyy -,- ni bru sikit aku buat . lom agy aku buat keputusan kat dyea agy . adoii -,- paham je lhaa ap yg zara tulis . nak ckap terus trang nnti bengang lak :3 ermm , gedik tol lhaa aku nieyh . buat keputusan nnthh pape -,- ehh , korang tolong lempang aku sikit . aku tgh menyesal ta sudahh nieyh . dh dyea ta online . :3 nnti lau dyea online pon , zara ta leyh chat ngn dyea coz dh buat keputusan ta nak chat dyea seminggu . nthh pape seyh -,- ehh , menyakitkn aty je -,- . Ehh ! gedik ! gedik ! gedik ! ta suke lak aku -,- . nak skolha lhaa ! cehh , hehe . sjak bile plak aku rajin nak g skolha pulak  nieyh -,- dyea ar nieyh . HAHAr ! wehh , sweet doe kawan aku . series sweet gile ! dye couple bukan nak ckap ngn kite org tau . ta pasal-II nengk kat fb dyea dh buat relationship . wahh :D sweet gile babeng ! dyeorang gune perkataan dear-II ehh , cayalhaa ! HAHAr ! sweet gile doe ! series aku jeles . bukan jeles ap , aku ni kan budak bajet sikit . lagi-II kat skolha ! YA ALLAH ! hanye org yg bnci kat aku je thu perangai aku mcm mne rite ? dh lha gedik . bajet lak toe . HAHAr ! kutok diri sndiri ehh , it's okayy dri mngumpat somone rite ? alahh , skrang ni aku boring lha ! HAHAr . kat fb aku selalu chat dyea bile petang-II , dyea r kekadang mcm bengong je aku layan dyea -,- HAHAr ! urm  , dyea toe nak kate  romantik  ta gak , nak kate ta romantik pon ta gak . HAHAr :D dyea selalu sebot medium , nak sbot gk lak . p , lau jumpe kat skolha . sumpah diam gile babeng ! kaku gile mcm popan kat atas toe HAHAr ! ap seyh HAHar . ye series aku kat fb je bajet sgale-II nyer p , lau jumpe face toe face mcm bangang je ! HAHr . k , lha . next time aku tulis pasal dyea g kayy . aku nak cpat coz bateri dh nak abes . k , papai .









/