I LOVE YOU









Yeahh ! =(
Friday, 13 January 2012 | Friday, January 13, 2012 | 0 comments


Heyy korang , ape cer ? HAHA , Alhamdulillah . Fatima lulus ! Hehehe , nak thu fatima lulus ape ?
fatima lulus ujian SDEA . kol 8 pgi tdi bru amek result nyer . berdebar seyh tdi , ingtkan x lulus .
rupe-II nyer  lulus . Alhamdulillah . Hurmm , sedih lah pulak bile dgr DYE stu kelas . jeles doe . jeles .
fatima ni mmg kuat jeles . sgat-II . so , kalau sesiape yg pernh fren ngn fatima , dyorng thu lah prgai fatima mcm mne . Heyy sedih tol lah , dh lah kelas fatima ramai yg nak pindah skoll , bosan ! mmbosakn ! untunglah dyeonrg
pandai leyh tukar skolah pandai , skolah kawalan ~ herrmm , tpi fatima syukur sgat-II atas segale-galenyer .
fatima syukur sgat sbb dpt kelas pertame , n then fatima lulus SDEA . Alhamdulillah , itu semua hnye
tuhan yg maha kuasa yg mnntukan kan ? HEHE ;D bukan fatima nak bgga diri , tpi fatima bersyukur
ke hadrat ilahi . HEHE , urmm . HAHA , nak dgar x name dk-II kelas fatima ? okeyss . tpii , 
tulis tulis sederet bole x ? Hehe , bengong sikit lah bnde alah ni . bole ea ? HEHE , okeyss . Perempuan dulu
okeyss . Fatima , Suhaila , Amira , Hazira , Lisa , Hidayah , Ain Afikah , Zarith Sofea , Ain , Wani ,
Zuraini , Raudah , Masiha , Kaisyah , Khatijah ngn spe eak , rsenyer mcm dh cukup je . eh , btollah .
perempuan 15 , laki pon 15 . jdi 30 HAHA ;D tpi rmai yg nak pindah ergghh ! sedih seyh . HAHA . urm .
dak laki lak , dk lki x bpe kenal sgt lah nme nyer . layan je ea . sblum toe , kalau korang bce bnde alah 
nie , sorry keyhh . lupe lah nme korang . HEHE , fatima sebut ikut kedudukan keyh . hurmm , Imran , Iqbal , Fadli , Syahin , Fadzlan , Azmi , Asyraf , Nasaruddin , Nizam , Khairul , Izul , Hisyam ngn Azraai . Hurmm ,
lebih kurnag gitu lh kan nme dyeorng . btol lah toe . layan je lah . HAHA . mesti korang ckap dlam
hati mcm  ni kan perlu ke sebot nme-II tuh semua . HAHA , agk je . rsenyer mcm tuh je . HEHE . 
fatima sje je type nme dyeorng untuk ingt nme dyeorng smua , tkot lupe ;) HAHA , lupe . !
Hermm , pape je lah .. HAHA , klah . nak outt . nak mkan . dh lapar dh ni . papai ;D








/